neděle 14. února 2016

Koření z Indie

  Dnes vám chci ukázat pořádnou porci koření, které jsem dostala z Indie. Koupené přímo na tržišti je pro mne naprostým pokladem. I když tentokrát mne překvapil i "obyčejný" celý, černý pepř. Velmi intenzívně voněl i přes obal a jeho barva je ( světe, div se!!) černo černá. Ano, černá, jako noc, ne více, či méně šedá. Vůni má nepopsatelnou a nemůžu se dočkat, až ho dám do dochucovacího mlýnku na stůl. Obrovskou radost mi udělal "masala box", prostě bubínek na nejpoužívanější koření, který je při přípravě pokrmů nesmírně praktický a navíc i moc hezky vypadá. Mám v něm koření, které používám velmi často, takže je všechno pořád po ruce..paráda! V balíčcích jsou dál koření Biryani, Tandori masala, Sambar, Chilli powder, Kardamom, ostré papričky, Kurkuma. Kurkumy je veliký balík, tak dojde i na vyzkoušení pleťové masky z ní, kterou si indické ženy udržují svou pleť. Taky jsem dostala přírodní peeling z rostlinných vláken, tak jsem na to opravdu zvědavá. A hlavně nesmím zapomenout na muškátový oříšek, který mi svou velikostí a vůní opravdu vyrazil dech..Škoda, že vám tu vůni koření nelze přes písmenka zprostředkovat....





Žádné komentáře:

Okomentovat