středa 11. listopadu 2015

Dozrál bazalkový Jack...

   Jednou jsem se ve frontě lahůdkářství zaměřila na to, jaký sýr lidé nejvíc kupují. Pro tu chvíli se stal favoritem sýr bazalkový a já zírala, jak rychle bochníček mizí s tím, jak přibývá zabalených plátků, které z něho byly nakrájené..Cestou domů ve mě uzrálo rozhodnutí, že sýr vyrobím. Jako základ jsem nakonec zvolila Jacka. A udělala jsem dobře! Po nezbytně potřebné době zrání, jsme sýr rozkrojili a o obrázek se s vámi podělím. O chuť sice nelze, ale mohu vás ujistit, že bazalkový Jack zůstane v našich oblíbencích....jemná, krémovitá chuť, střední slanost a voňavé bazalkové aroma.. U nás byl okamžitě zařazen do kategorie: "Vynikající k vínu, na chléb je to věčný hřích!" :-)) Myslím, že právě tímhle sýrem otevřu jarní sýrování..:-)







Žádné komentáře:

Okomentovat