sobota 28. prosince 2013

Ohlédnutí za našimi sýry 2013..

Tohle vám prostě musím ukázat! Ve sváteční čas jsme po dlouhém čekání rozkrojili sýr, na který jsme s napětím čekali..Jestli se mi znovu podaří takovýto, začnu na sebe být pyšná.( Nojo, já vím, nos v oblacích znamená obvykle odřená kolena..říkávali doma..:-))) ) Ale sýr, který má svůj původ ve Španělsku, byl nejen krásný, ale i velmi dobrý. Víno mu dělalo společnost nejen při zrání, ale i při konzumaci..


Cabra al Vino


Na dalším obrázku, o kterém se moje učitelka vyjádřila, jako o "katalogovém", čímž mne samozřejmě potěšila, je směs čerstvých sýrů, polotvrdý, plísňový, Cabra al Vino a ten malý kousek s temně červenou kůrkou, je sýr, který dělí lidi na dva tábory. Na ty, co jej bezmezně nenávidí a na ty, kteří jej milují... My patříme k druhé skupině. Sýr, který také zraje ve víně a potom ještě ve skořici, řadíme k oblíbeným lahůdkám..Tak se s vámi podělím, alespoň obrázkem..


A ještě trochu nakládaného sýra..dávám jej do směsi oleje a kořeněného nálevu..mňam..


Drahý choť se zasloužil o sýr uzený, když náš polotvrdý, lehce zralý, "prohnal" udírnou. Výsledná chuť je nepopsatelná...


Svět sýrů je úžasný a mne naprosto pohltil. Je toho tolik co objevovat!!! Tak nám držte palce, ať při nás sýrařský Bůh stojí i v dalším roce...

Žádné komentáře:

Okomentovat