středa 28. srpna 2013

Pleteme se do řemesla sýrařům...

Do budoucna plánuji výrobu domácích sýrů pro svou rodinu, tak jsem se vrhla na shánění informací. Ovšem, čím víc jsem "věděla", tím víc jsem přesvědčená, že nevím nic..:-) Nezbývalo, než to vyzkoušet. Bez základní suroviny, tedy kozího mléka, to jde ovšem poněkud ztuha.
Pomohla náhoda. No, ne tolik náhoda, jako spíš to, že už nějaký čas doma neustále opakuji, jak nutně potřebuji kozu. Okolí neuneslo tíhu vytrvalého nátlaku a taky, aby se našel rozumný kompromis mezi kozou v jizbě a mým vytrvalým skuhráním, dovezl manžel mléko od chovatelů.
Moje radost neznala mezí.. A tak jsem se dnes zavřela v kuchyni a za přitroublých vtípků zbytku rodiny a podpory stejně "postižených" sýrařek amatérek i profíků (díky, sociální sítě!!!), jsem rozjela malé domácí sýraření...No, uznejte, že tu kozu FAKT potřebuju?!!!:-))))

Farmářský kozí sýr s bylinkami..







Žádné komentáře:

Okomentovat